Friday 28 October 2011

PEMBIAYAAN PERIBADI-i MELALUI BANK

1.i) KHAS UNTUK KAKITANGAN SWASTA (8.5% SETAHUN)

Tawaran Pembiayaan Peribadi-i melalui Bank.. kami menawarkan:
-Had niaga tinggi sehingga 5 kali gaji kasar anda @ RM150,000 yang mana lebih rendah.
-Tempoh Pembayaran Ansuran Lebih Lama Sehingga 5 Tahun (60 Bulan).
-Juga Terbuka Kepada Lepasan universiti (Diploma & Ijazah) dan Bekerja Yang Bergaji Komisen-(Syarat Ada Payslip & Komisyen Di Bank-in).
-Dokumentasi MINIMUM.
-Minimun Gaji Asas RM1500.OO.
-Kerja Melebihi 6 Bulan.
-TIADA Penjamin.
-Perlindungan Takaful.
-Ansuran Bulanan Tetap. (KADAR RATA)
-Tiada Bayaran Tambahan.
-Tiada Penalti utk Penyelesai Bayaran Awal @ Bayaran Lewat.
-Rebet Untuk Penyelesai Byaran Awal.
-Tiada Caj-Caj Bayaran Tersenbunyi (FLAT RATE).
-Mematuhi prinsip antarabangsa & malaysia.
-TERBUKA JUGA UNTUK KAKITANGAN BANK LAIN..


.ii)Dapatkan Pembiayaan Peribadi Bank Melalui
Kad Kredit Anda Untuk Kakitangan Swasta.
-Had pembiayaan tinggi sehingga RM150,000 atau yang mana lebih rendah dr limit kad kredit anda.
-Dockumen yang mudah
-Hanya salinan i/c diperlukan untuk proses permohonan pembiayaan.
-Min pengunaan kad kredit adalah melebihi satu (1) tahun dan
penggunaan kurang 75%.
-kad kredit dari mana-mana bank di seluruh malaysia.
-Tiada penalti untuk penyelesaian bayaran awal dan bayaran lewat.
-Mematuhi prinsip antarabangsa & malaysia




KELAYAKAN PERMOHONAN PINJAMAN

Salam sejahtera di ucapkan kepada pengunjung 2 blog yg sudi melawat blog saya yg tidak seberapa menarik ini..pada sesi kali ini saya akan mengupas dan menerangkan apa dokumen yg di perlukan pada setiap pemohon mengikut kategori dan kelayakan..langkah pertama untuk memastikan anda layak atau tidak..sila emailkan atau sms butir 2 berikut untuk memudahkan pengurusan permohonan pinjaman.
* Nama & lokasi tempat tinggal anda.
* Nama majikan & alamat tempat kerja anda.
* Gaji kasar anda sebulan contoh. basic + elaun+ overtime= total.
* Jenis hutang anda yg lain seperti kad kredit/pinjman perumahan/kereta.
* Jika mempunyai kad kredit nyatakan jumlah limit kad kredit anda/jenis bank.
* Bagi yg berkerja sendiri sila nyatakan jenis perkerjaan & pendapatan bulanan.
* bagi yg berniaga sila nyatakan jenis perniagaan & amaun bulanan akaun.

Oleh itu kerjasama daripada para pemohon amat di hargai.Ini kerana memudahkan pengurusan pihak kami.Berikut adalah dokumen yg di perlukan mengikut kategori sekiranya pihak anda layak memohon.

A.Kakitangan swasta
* Fotostat kad pengenalan ( sila palangkan di penjuru kiri utuk tujuan keselamatan)
* Fotostat surat pengesahan jawatan.
* Fotostat penyata pendapatan 2010{ EA FORM}
* Fotostat penyata kwsp terkini 2011.
* Fotostat slip gaji 3 bulan berturut.
* Fotostat statment bank 3 bulan berturut.{ jika pendapatan anda melalui bank}

B.Peniaga/penternak/syarikat
* Fotostat kad pengenalan pemohon.
* Fotostat daftar syarikat /perniagaan {ssm}
* Fotostat kertas kerja/profil perniagaan/syarikat
* Fotostat statment akaun bank perniagaan 6 bulan berturut.

C. Petani/pekebun
* untuk mereka yang mempunyai pendapatan seperti hasil sawit/getah dan sebagainya.
* Fotostat kad pengenalan pemohon.
* Fotostat statment pendapatan hasil 6 bulan berturut.

D. Kakitangan kerajaan/awam/badan berkanun
* Fotostat kad pengenalan.
* Fotostat surat pengesahan jawatan.
* Fotostat penyata pendapatan 2010{EA FORM}
* Fotostat slip gaji 3 bulan berturut.
* Fotostat bank statment 3 bulan berturut.

kami sedia membantu anda mendapatkan pinjaman kewangan melalui bank.
hubungi saya di 012-7752839 atau email ke ejenloan@yahoo.com...atau msj ke inbox FB saya.TQ

16 comments:

  1. brp hat limit pinjaman? RM2oo,ooo,oo..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada orang-orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membantu saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya ditipu oleh 6 pemberi pinjaman pinjaman. Saya hampir kehilangan harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 dari ibu Alicia Radu dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

      Saya sangat terkejut apabila memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati jumlah yang saya dihantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah-lengah. Jadi, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

      dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

      Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
      mungkin ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

      Delete
  2. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk tujuan kecemasan? Kami menawarkan pinjaman yang cepat dan boleh dipercayai pada kadar faedah 2% kepada individu dan organisasi korporat, sila hubungi kami melalui e-mel kami (judithdaltonloanfirm@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  3. Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada orang-orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membantu saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya ditipu oleh 6 pemberi pinjaman pinjaman. Saya hampir kehilangan harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 dari ibu Alicia Radu dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

    Saya sangat terkejut apabila memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati jumlah yang saya dihantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah-lengah. Jadi, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

    dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
    mungkin ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

    ReplyDelete
  4. Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat seorang kawan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat handal iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete
  6. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com


    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Nama saya ADILA Saya mengalami trauma kerana saya telah berbohong dan tertipu, tetapi saya percaya dan saya mengambil tubuh saya sendiri dan mengatakan bahawa saya telah jatuh kerana saya fikir tiada siapa yang boleh membantu saya daripada semua yang saya mahu, segera saya mengambil keberanian dan bergerak , pada mulanya saya fikir ia akan menjadi cerita lama yang sama, saya mendapat kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan kerana permintaan saya saya dapat memperoleh 550 juta pinjaman di Canadian Imperial Bank of Canada (CIBC) ketika saya melihat wang dalam akaun saya, tidak pernah percaya, harap sahabat-sahabat saya jangan biarkan sesiapa yang mengadu anda, sila lari ke (okahomeloanfirm@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman cepat anda atau anda mahu memberikan lebih banyak maklumat yang anda tidak perlu, anda juga boleh menyemak pada saya (adilahadila60@gmil.com) membolehkan kita membuat perkara mudah bagi kita dan menjadikan impian kita menjadi kenyataan

    ReplyDelete
  8. ama saya lukwalukason dari Cirebon West Java Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada adilah adila kerana membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya mengalami banyak peminjam pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa yang dapat berlari, sehingga suatu hari kawan saya memanggil adilah adila setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman daripada syarikat pinjaman ome saya terpaksa menghubungi adila adila dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi syarikat pinjaman ome yang okah syarikat pinjaman ome akan mengejar cerita saya. Pada mulanya, saya adalah seorang penipu tetapi percayalah apabila saya menghubungi syarikat pinjaman ome cerita saya disampaikan kepada yang baik hari ini.Jika anda sedang mencari pinjaman sila jangan membuat kesilapan dengan baik hubungi syarikat pinjaman ome ome sekarang dan dapatkan apa yang anda inginkan , tha adalah okah ome melalui e_mail (okahomeloanfirm@gmail.com) anda juga boleh menghubungi okah pinjaman syarikat ome oleh whatsapp ini (+13602499796)
    semoga Allah memberkati adila adila untuk membawa saya ke syarikat pinjaman ome todai saya orang yang lebih baik, jika anda memerlukan maklumat mor dari saya, anda boleh juga menyambung saya melalui e_mail lukwalukason331@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Adakah anda memerlukan pinjaman kewangan dengan segera?
      Cepat dan segera hantar ke akaun bank anda.
    Kadar faedah yang rendah sebanyak 1%
    Penggantian jangka panjang (1-20 tahun) menyatakan perniagaan anda dan membuat perkara yang baik untuk anda itu adalah apa yang kita selepas.
    Pinjaman fleksibel, dapatkannya di syarikat pinjaman ome
    jangan mati dalam keadaan tenang kerana masih ada jalan panjang untuk pergi,
    Anda boleh menjangkakan tindak balas awal kurang dari 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan.
    dari you.you boleh juga menulis kami di e_mail kami (okahomeloanfirm@gmail.com) kita perlukan anda untuk mendapatkan semua masalah anda diselesaikan dengan 24hrs kita tidak ada banyak penipu di luar sana anda perlu melihat dengan baik untuk anda memohon pinjaman di mana-mana syarikat untuk mengesan kesilapan yang anda boleh serta menulis secara langsung kepada kami whatsapp kami (+13602499796) kami di sini untuk memberi anda apa yang anda mahu

    ReplyDelete
  10. Segala yang kita lakukan [Kami lakukan dalam kesempurnaan]
    Kami menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan kewangan yang berkaitan dengan: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Semula Rumah dengan kadar faedah yang rendah untuk individu, syarikat dan badan korporat dan lain-lain .......
    Hubungi Cepat
    What'sApp: [+ 44] 7480 729811
     ☎ .............: [+ 44] 7480 729811
    e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Anda juga boleh melawat mana-mana pihak kami
    laman web media sosial untuk maklumat lanjut

    https://twitter.com/ISKANDARLESTAR2 [twitter.com]
    https://iskandarlestari.wordpress.com/ [wordpress]
    https://www.facebook.com/iskandar.lesteri.7 [facebook]
    http://iskandarlestariloansfirm.blogspot.com/ [blogspot]
    https://www.instagram.com/iskandar_lestari_loan_firm/ [instagram]

    Best Regards.
    Status:ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY
    © Copyright The Iskandar Lenders Group 2019

    ReplyDelete
  11. Nama saya lukwalukason dari Cirebon West Java Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada adilah adila kerana membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya mengalami banyak peminjam pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa yang dapat berlari, sehingga suatu hari kawan saya memanggil adilah adila setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman daripada syarikat pinjaman ome saya terpaksa menghubungi adila adila dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi syarikat pinjaman ome yang okah syarikat pinjaman ome akan mengejar cerita saya. Pada mulanya, saya adalah seorang penipu tetapi percayalah apabila saya menghubungi syarikat pinjaman ome cerita saya disampaikan kepada yang baik hari ini.Jika anda sedang mencari pinjaman sila jangan membuat kesilapan dengan baik hubungi syarikat pinjaman ome ome sekarang dan dapatkan apa yang anda inginkan , tha adalah okah ome melalui e_mail (okahomeloanfirm@gmail.com) anda juga boleh menghubungi okah pinjaman syarikat ome oleh whatsapp ini (+13602499796)
    semoga Allah memberkati adila adila untuk membawa saya ke syarikat pinjaman ome todai saya orang yang lebih baik, jika anda memerlukan maklumat mor dari saya, anda boleh juga menyambung saya melalui e_mail lukwalukason331@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Nama saya lukwalukason dari Cirebon West Java Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada adilah adila kerana membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya mengalami banyak peminjam pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya untuk sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa yang dapat berlari, sehingga suatu hari kawan saya memanggil adilah adila setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman daripada syarikat pinjaman ome saya terpaksa menghubungi adila adila dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi syarikat pinjaman ome yang okah syarikat pinjaman ome akan mengejar cerita saya. Pada mulanya, saya adalah seorang penipu tetapi percayalah apabila saya menghubungi syarikat pinjaman ome cerita saya disampaikan kepada yang baik hari ini.Jika anda sedang mencari pinjaman sila jangan membuat kesilapan dengan baik hubungi syarikat pinjaman ome ome sekarang dan dapatkan apa yang anda inginkan , tha adalah okah ome melalui e_mail (okahomeloanfirm@gmail.com) anda juga boleh menghubungi okah pinjaman syarikat ome oleh whatsapp ini (+13602499796)
    semoga Allah memberkati adila adila untuk membawa saya ke syarikat pinjaman ome todai saya orang yang lebih baik, jika anda memerlukan maklumat mor dari saya, anda boleh juga menyambung saya melalui e_mail lukwalukason331@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
    BBM INVITE:::[D8980E0B]

    ReplyDelete
  14. Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  15. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete